oh friday

Hittade en del fina saker på Bo Ohlsson igår faktiskt, haha. Hade man inte kunnat tro :D
Jag kände mig dock inte seriös nog för att gå och träna på kvällen.. Men tar igen det idag!

Ska söka lite fler jobb idag hade jag tänkt. Börjar kännas lite jobbigt. Har sökt jätte många! Men men, never give up heter det ju. Det är väl bara en fråga om tid...

Får se om jag drar ner en runda på stan och träffar Alex sen. Vill shoppa en massa!!! Men det går inte. Är lite svårt när man inte har några pengar. Typiskt.

Får se om familjen kommer förbi idag. De ska hämta hem småttingarna. Kommer sakna dem!!
Blir eventuellt lite dans med syrran också.

Have a wonderful day everyone!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0