Torsdag

Vilken underbar dag det är idag! Solen skiner och fåglarna kvittrar. Hade en super mysig morgon med my love :)

Idag kommer familjen hem från sin trip. Ska bli kul att se hur bruna de blivit, även om jag känner mig lite smått avundsjuk :)

Tränade igår, friskis, sådär lagom kul. Börjar tröttna på det, inte bra. Men måste fortsätta så att man kan bli lite fit inför sommaren. Eller ja, får kanske satsa på nästa sommar istället ;D Har lite träningsvärk idag iaf och det känns great!

Funderar på att köra till Bo Ohlsson idag och inhandla lite tavelramar. Är jag riktigt seriös kanske det blir träning ikväll igen. Får se hur pass seriös jag känner mig senare :)

Pussy och Gizmo sitter och tittar förvirrat på mig nu så jag får nog gå och underhålla dem lite. De är så söta!

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0