förkylder :(

Jag skulle aldrig sagt häromdagen att det var länge sedan jag var sjuk. Såklart blev jag ju sjuk bara för det. Typiskt.
Hela denna underbara lördag har jag legat i sängen och känt mig bedrövlig. Underbart, särskilt när det är helg. Min baby har gått till Krogen, och jag har äntligen lyckats att ta mig upp ur sängen för att sätta mig framför tvn. Liar liar eller Crocodile dunde....hmm, svårt val!!

Känner mig deprimerad nu. Det är så tråkigt att sitta hemma hela tiden. Jag blir snart galen, AAAAHHHHH!!!

Här är iaf några låttitlar som fick mig att känna mig lite bättre tidigare idag:

* Manic street preachers feat Nina Persson - Your love is not enough
* Sister Hazel - Champaigne high
* Audioslave - Shape of things to come
* Staind - It´s been a while
* Lifehouse - You and me
* Linkin Park - One step closer
* Linkin Park - Leave out all the rest
* Linda Sundblad - Lose you
* Pink - My Vietnam
* Lisa Miskowski - Sweet misery

Lyssna på dem om ni känner för det. De är braaaaaa!

Aaatschooooouuuuu!


Can´t help it. I really do try..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0