Jaha då var det torsdag

Alex var precis här och bjöd på fika, mums mums :)

Jag har fått ett positivt "svar" och ett mindre positivt "svar".

Jag har laddat ner Kanye Wests nya låt Stronger. (Mycket bra by the way!)

Jag har blivit arg på datorn för att internet hela tiden kopplas ifrån.

Freestyle Phanatix och Studio Danza har kommit ut med nya schema och jag kan inte bestämma mig för vad eller vart jag ska gå.

Jag kanske ska träna med my love ikväll (oh my god!)

Snart ska jag köra och hämta min klänning som jag har beställt.


Såå, där var dagen i väldigt korta drag. :D

Over and out


Att ibland stanna upp ett tag, kan vara enda möjligheten att orka gå vidre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0