What a monday

Ja då har man kommit hem efter ett intensivt, men kul, jobbpass. Upp i ottan kl 5, jajamen. Blir jobb imorn med, sen får vi se.

Hade riiiktigt kul hos Malin och Johan. Blev förfest sen stack en del till crazy summer party, medans jag, my love och Johan stack till Öja. Vi beställde skumpa som smakade skit, och jag träffade (kryss i taket!!) folk jag känner! Det var nästan en konstig känsla, trodde alla jag känner lämnat landet! Men nejnej, så var uppenbarligen inte fallet . Hurray, I´m not alone! Haha :D
Gårdagen blev ju mindre bra så att säga. Både jag och Peter mådde SKIT heeeela dagen, kvällen och natten. Fy för för alkohol.

Ah nej nu ska jag nog gå och vila en liten stund så jag kan bli människa igen.

Peace, love och alla sånna fina ord...


Ja, det är faktiskt uppenbart. Helt sant.
Hmmmmmmmm..................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0