Snart semester!!

Jajamen, det närmar sig med stormsteg. På fredag bär det iväg till Ungern i två veckor med familjen Holgersson. Ska bli så härligt! Känns som att man verkligen behöver komma bort ett tag för att vila upp sig och hämta nya krafter. Det ser vi fram emot :)

Idag kom Catti på besök. Vi har ju inte setts sedan vi tog examen i mars, så det var kul. Vi fikade och emellan varven sprang jag upp och ner för våra underbara trappor med en hög tvätt. Inte för att klaga alltså, man får ju lite motion om inte annat :D För att tala om motion, min är inte längre på topp. Kände mig rätt duktig ett tag och tränade en hel del. Men så slutade dansen och med den slutade också min motivation för att träna. Som sagt, det blir att satsa på sommaren-08 istället! MEN, det finns ett litet gym i huset som vi ska bo i i Ungern, och där ska jag hänga. Eller nja, det får vi väl se, haha. 

Nu ska jag fortsätta att packa.

Skickar en muss till min lilla snutta hemma i skurup som har blivit opererad. Get well soon sweetie!

Hejsvejs!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0