Veckans, v.48

Veckans ris går till:
* Falskhet
* Dåligt väder

Veckans ros går till:
* Kärlek
* Partyt med friendsen i Ystad hos Alex, Jocke och på Bar á bar (var dock förra veckan, men räknas ändå!)

Veckans sorgligaste:
* Moby Dick, "Dicken", simmar inte längre :'(

Veckans funderare:
*
Kommer min kära mazda "Rebega" att överleva vintern??

Veckans upprepning:
* Britneys nya album är faktiskt jätte bra!


Ja då var det alltså den 29 november. My god, jag hänger knappt med i tiden längre! Jag citerar Per G:s sångtext: 
"- Sakta mina steg det går för fort, jag hinner inte med". Haha, aja det är väl bara att springa på. Hoppas bara inte att man sitter i sin fåtölj när man är 70 och tänker att "ack vad tiden gick fort. Inuti känner jag mig fortfarande bara som 20!" Bara för det kom jag på en "veckans" till, nämligen:
Veckans uppmaning: Carpe diem, fånga dagen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0