Lite ledig

Idag är jag helt slut. Har nu jobbat 4 dagar på mitt nya jobb. Känns skit bra! Igår kickade jag ass på utcheckningarna. Kände mig för en liten stund smått stolt över mig själv faktiskt. På kvällen var jag och resten av kollegorna på Wallmans, riktigt nice :) Men efter att ha gått upp kvart i 5 två mornar i streck var jag rätt trött. Är ledig några dagar nu. Skönt att få låta alla intryck sjunka in lite grann.


I onsdags gav jag pengar till en "hemlös". Anledning att jag använder mig av " " när jag skriver hemlös, är att killen i fråga hade snygga kläder, välvårdat hår och trimmat skägg. Jag brukar vanligtvis inte ge pengar till hemlösa, det händer väldigt sällan, så varför jag fick för mig att göra det nu vet jag inte. Särskilt eftersom jag själv är ganska fattig för tillfället. Och det uppenbara var ju också att killen inte var hemlös. Jag tror jag skyller på att jag var stressad vid biljettautomaten. Jag blev lurad och han skrattade säkert bakom min rygg. Damn.


Kvällen spenderar jag med min babe på solgård. Vi har ju knappt hunnit träffas denna veckan när båda har jobbat. Traaaaadigt!!

Ha en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0