Tisdag..

Igår var det för en gångs skull ganska lugnt på jobb. Förutom att bokningsprogrammet flippade då.
I helgen var det helt sjukt mycket att göra. Såklart, bara för att det var min första helg! Men allt fixade sig fint. Jag hann dock med att äta på Elysé i lördags kväll. Fondue, mmm! Och för att inte tala om marängswissen efteråt, ännu mer mmmmm!!! Farfars 80 års dag så han bjöd :) Det var trevligt fast jag kände mig helt död.
När jag kom hem var det modevisningen på Lite mer som gällde.  Pågarna och bandet spelade. De var verkligen skit bra :D Love my baby baby so much ;) Jag kanske inte behöver nämna att söndagen blev, minst sagt, seg!

Det var allt för mig. Ha det fint! Peace out.


Det var lite som att studera en tavla. Den var färdigmålad men inte upphängd ännu. Den var nästintill perfekt. Jag fanns också med på bilden. Men det var något som inte stämde med mig. Det såg ut som att någon klistrat in mitt ansikte på en kropp som inte tillhörde mig. Det var någon annans kropp, vars ansikte inte längre existerade. Jag blev osäker på om jag verkligen skulle vara med i bilden. Skulle jag någonsin passa in i den? Skulle det någongång kunna bli mitt riktigt jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0