Hey ya

*Pust!!!* Jag har precis haft ett träningspass hemma för mig själv. Fan vilken hård tränare jag är, hahaha. Dock inte alla gånger, hrm hrm... Men idag var jag, yeeii! Blev arg på mig själv när jag märkte att min kropp inte orkade lika mycket som för, hmm, typ 2 månader sedan! Musklerna liksom bara vek sig. Det går fan snabbt utför när man inte håller igång. Ajajaj. Men nu börjar snart dansen, dock endast en gång i veckan, men ska kombinera det med annan träning också. Så det ska nog bli bra. Bättre.
 
I helgen var det träff med Amanda och sedan kräftskiva på Solgård. Mmmmmmmmm!!! Me like alot.
I söndags blev det The dark knight. Sjukt bra! Gå och se den direkt om ni inte redan gjort det! 
Jo, min lilla lillasyster åkte upp till Leksand i lördags för att börja plugget också. Lycka till med allt sis, det kommer gå super bra! So far away, but always so close ;)

Malmöfestivalen? Nja, jag vet inte. Typ de bästa banden spelar ikväll. Och jag ska inte in. Så det blir väl inte av alls känns det som. Ska fika med Sandra och Ronnie efter jobb imorn, blir kanske en liten sväng efter det. We´ll see.

Naj nu ska jag dra!

Good baj!

Bara för att man är speciell, kan man slänga ur sig vad som helst utan att någon tar illa upp (?!)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du måste ju ligga i med träningen ;D Hur är det med dig annars???! Tänkte faktiskt fråga dig om typ numret till din chef.. eller han som är chef för ditt jobb..... föööör jag tänkte höra med honom om jag kan LIA hos er!! ;D Lenne kom med förslaget.. och det var ett jävla bra ett! YOU AND ME :P

2008-08-22 @ 17:28:28
Postat av: Rebecka

Emelie: Det är bara bra med mig, hoppas det är bra med dig med! Ja men det låter ju som en bra idé! Jag kan messa hennes nr till dig :) Vad har du för blogg adress förresten??

2008-08-22 @ 21:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0