Hey hey hey hey

.....is that a mirror in your pocket?!?!?
Haha, Night at the Roxbury är fortfarande rolig :D

För att inte tala om det roligaste sms:et (dikten) jag fick av syrran i morse! Det var väldigt länge sedan vi skrev dessa dikter om en särskild favvo person. Men det har blivit många genom åren, hahaha! De som känner oss väl kan nog räkna ut vad dessa dikter handlar om, men för dem som inte gör det, kan jag tyvärr inte dela med mig så mycket mer av detta, då många nog skulle tycka att vi behöver seriös hjälp. So I leave it to that. :D

Damn vad det är mycket nu. Men en hel del att se fram emot såklart :) På torsdag ska vi i receptionen till Slagthuset och se "Omogna killar firar jul". Ska bli riktigt roligt. Sen blir det julfester och en hel massa partaj, men det får jag berätta mer om en annan gång.

Imorgon är det Lucia, mysigt.

Ha de´!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0