Då var det dags...

...att uppdatera bloggen lite grann. Är på jobb nu, jobbar kväll idag och hela helgen. Olydiga jag som bloggar på arbetstid.. Men vaddå, här är ganska dött, lika bra att passa på då! När som helst kan något oväntat dyka upp som kräver min totala fokus. Man kan verkligen inte förutse dagarna i denna branch.

Stormvarning idag igen, trevligt trevligt. Då är RBG verkligen den röda faran på vägarna! Hon väger ju inte så mycket och vill helst köra över hela vägen när det blåser. Men, jag brukar kunna få pli på henne i de flesta fall, sån tur är! 

Innan jag körde till jobb idag var min love och jag på Lite Mer och åt lunch. Så himla gott! Rekommenderar starkt!

Ganska mycket har hänt på de senaste, tycker jag, eller tror jag... Jag har iaf gjort en del, men just nu känner jag mig smått hjärndöd så får berätta om det en annan gång! ;-D

Dans på tisdag, yeiiii!!

Trevlig, underbar, fantastisk helg på er alla!

 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0