Den gångna veckans "lite av varje"

Veckans nostalgitripp + asgarv: Yrrol, Nilecity och Varan tv - race med syrran.

Veckans frustration + jobbigaste: Att inte få besked på om man får mer jobb eller inte.

Veckans totala förvirring + obeslutsamhet: Vilken dans ska jag gå på och vart??? Kanske ska tilläggas att jag fortfarande inte bestämt mig och dansen har redan börjat. Innest inne vet jag vad jag helst vill.. Men det funkar ju knappt med mina arbetstider osv.. Ni förstår, jag har tänkt och tänker mycket på detta! Snacka om i-lands problem alltså! Men verkligen, jag har väldig beslutsångest. Har någon något bra tips om hur jag ska resonera i frågan så hör gärna av er!

Veckans sorgligaste: Sushi har dött. Alla våra fiskar dör. Vad gör vi för fel??

Veckans chock: Solen har vågat sig fram både idag och igår! Hallelulja-moment om något!!


Nej nu får det vara nog för denna gången. Hejsvej!


-Ekg - vad är det? G, som i gurra g, som i just d, som i desivon... hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0