Party in da hood

Igår var det party med Kramer-tjejerna hos Lina i Malmö.
Först och främst, OH MY GOD sån fin lägenhet dom hade!! Verkligen genomtänkt in i minsta detalj.
Varför kan inte jag också vara så kreativ?! Eller, varför kan jag inte ha så mycket pengar så att man kan köpa massa sådana fina saker?? Aja, nej nu ska jag inte klaga.
Det blev några drinkar, snacks, mycket skitsnack och mycket dans, mest till Kent, och Sandra snurrade mig så mycket så att jag trodde att jag skulle spy tillsist, haha :D Det var verkligen en skit rolig kväll, som slutade med att jag gick hela vägen från Dalaplan till Centralen mitt i natten, ca 40 min. Väldigt mycket mindre bra. Inte ett beslut som jag hade tagit i fullt nyktert tillstånd, men nu klarade jag mig helskinnad hela vägen iallafall. Ska dock inte göra om det. Hoppas jag.

Nu är det tillbaka till jobb igen. Jobbar vändpass, kväll idag och morgon imorgon. Me do not like! Men, det är självvalt, så jag ska inte säga något.

Ha en fin helg allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0