Firande

Hoppas att ni alla haft en bra, rolig och skön midsommarafton, vad ni nu än gjort.
Själv så jobbade jag fram till kl 13. Sen kom Peter till hotellet och vi checkade in på sviten, yeah ;b Efter ett hyfsat "snabbt" ombyte från min sida, så drog vi över till Köpenhamn. Vädret såg först inte särskilt lysande ut, men väl över i Kph så klarnade det upp. Vi gick och strosade på ströget, jag velade i skoaffärer, och när det började närma sig kvällen stannade vi till på en mysig fiskrestaurang på Nyhavn. Efter att ha suttit där ett litet tag, upptäckte vi att två bord bakom oss satt John Bon Jovi!!! Alltså John Bon Jovi av alla människor, hahaha. Rätt kul :) Vi beställde in grillad tonfisk och spätta, mmm får jag verkligen säga. Till efterrätt blev det massa goda ostar. Kort sagt, god mat och god dricka! Får ju berätta också att jag och Piddår firade 2 år denna dag! När vi kände oss nöjda begav vi oss mot malmö igen. Satte oss en stund på Verandan och drack lite öl och vin, snackade lite skit med Sandra och min boss. Sen blev det upp till sviten igen, där de för övrigt säger att det spökar. Dock fick vi inget besök av något spöke denna natt (vad vi vet), även om det ibland knakade ganska mycket i det gamla huset, vilket i och för sig har sina logiska förklaringar! Hur som helst var det en mycket bra och mysig dag.
Vi fastnade även på lite bilder :D
                            
Vi i Köpenhamn                                    Juice stop på Magasin  

     
    P.Heffner                             Uteservering på  Nyhamn

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis ni båda och lycka till!!!!

2008-06-25 @ 20:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0