Yoooo!

Jag borde gå och vila en stund eftersom det förmodligen blir Celtic baren och fotboll ikväll. Ska ju upp kl 05.00 imorgon igen och då jag blir ganska så kinkig när jag inte får min sömn, verkar vila vara ett bra förslag just nu. Men bara för det kom jag på att jag ville skriva lite blogg och göra tusen andra saker!! Aja, jag får skylla mig själv :)

Jag har skaffat en ny mobil, oh yes! Riktigt hightec, men jag gillar den som bara den! Sony Ericsson walkman W910, för er som detta säger något :) RÖD, offcourse.

Helgen har bjudit på hundpassning, stranden, Soft, middag på Solgård med hela familjen H, gottis och film. Var en riktigt najs helg och jag hann med en hel del, vilket känns skönt. Mindre skönt var dock de ca 20 myggbett jag fick på mina ben. Helt sick :S

Heja Sverige ikväll!! Hajsvaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0