Sådär ja

Då var det snyggt och frächt i lägenheten igen. Har putsat och skurat och skrubbat och dammat. Sedan fick jag skrubba mina händer i ca 10 min eftersom de lucktade som gammal mat blandat med toalettstol, mmmm!! Tycker det lucktar fortfarande, men det måste vara omöjigt. Uuäää!!

Drömde att jag och hela familjen åkte utomlands inatt. Kommer inte riktigt ihåg vart, men tror det var till Thailand. Thailand är ju the hot spot just nu. Plötsligt fick jag ett sug efter att resa. Måste besöka fler av de grekiska öarna, typ Korfu, Naxos och Paros. Gillade Kreta och Rhodos skarpt! Men drömresan är ju Peru. Någon gång ska jag dit, så mycket vet jag. Har varit helt fascinerad av landet sedan jag började läsa om Inkariket för en härrans massa år sedan. Kanske inte behöver nämna att höjdpunkten vore att gå Inkaledan och att få se Machu Picchu. Men, det får bli i framtiden när man förhoppningsvis har sparat undan lite pengar. Dock känner jag på mig att nästa resmål förmodligen kommer att bli Rom. I hope so, anyways :) 

Nu ska jag bege mig ut i det vackra vädret och ta en fika med Alex. Ikväll blir det dans, oh yes.
Bye for now!

                                                                             
                                                                                     Vackra Machu Picchu 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0