1:a maj

Tiden går verkligen skit fort! Vart tog april vägen?! Om någon vet får ni gärna höra av er.
Jag har beslutat mig för att försöka komma till skott och blogga lite oftare. Man har ju en blogg för att just blogga. Inte med så stora mellanrum som jag har mellan mina inlägg. SÅ, nu är det bestämt.

Igår var det majbål tillsammans med love och ungarna på Solgård. Jag åt grillat för första gången i år, yei! Very nice, minst sagt.
(....Här blev det en liten paus i inlägget eftersom det nyss passerade ca ett 50 tal fina gamla raggarbilar på stortorget. Var tvungen att glo lite. Jag vill också köra raggarbil!! Hehe....). 
Idag är det jobb som gäller igen. Jobbat mycket på senaste tiden, mer än vanligt. Men det är bra. Pengar behövs alltid! Blir även jobb till helgen. Förra helgen var jag ledig och då var vi på lite partaj med Andreas och Malin. Dagen efter konfirmerade sig min kära kusin Mimmi och nästan hela tjocka släkten var på plats. Träffade våra übersöta nästkusiner Albin och Julia. Gulligare ungar får man nog leta länge efter. I kyrkan ville de väldigt gärna ta nattvarden (för första gången. OBS! de är bara 9 och 7 år!), Julia tyckte att det var det äckligaste "kex" hon någonsin hade ätit. Albin blev röd som en kräfta i ansiktet och beklagade att brödet smakade papper, men vinet var iallafall gott! Hahaha! :D Albins kommentar var dock roligast. Skam den som ger sig! :D

Aja, nej nu måste jag go back to work. 

Glad 1:a maj allihop!







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0