Lite sånt

Snart ska dammsugaren fram, men tänkte svänga in om en liten stund först för ett nytt inlägg.

I fredags var jag och kollegorna från receptionen + vaktmästare + hotellchef + direktör, på visning på hotell Mäster Johan och Duxiana. Kul att komma ut och se hur det är på andra ställen. Sen gick vi på Gazpacho och åt supergod tapas. Satan vad jag blev hungrig nu när jag tänker på det, haha! Var i alla fall skit trevligt och muchos gott, så det är värt ett besök! Efter det tog vi en sväng om lilla torg och det blev några drinkar. Det näst bästa med hela kvällen var att vi slapp betala ett skit! Det allra bästa är den goda stämningen mellan kollegorna. Och då även mellan "de anställda" och chefen, och den allra högsta chefen. Roligt och avslappnat. Kul kul kul!
I lördags var det cruising-time i stan och vi dreglade över alla fina bilar. Hörde att detta skulle vara det sista året de får ha cruising. Fan alltså, det är ju nostalgi! Verkligen dö trist om det nu är så. Aja, man får hoppas att ryktena inte stämmer.

Internet skiter sig hela tiden nu så nu måste jag sluta innan jag måste skriva om allt en fjärde gång....

See ya soon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0