Ny vecka

Helgen går undan, men jag har ändå hunnit med en del tycker jag.
I fredags åkte jag hem till Skurup efter jobb och åt grillat och drack vin, snackade och gosade med sötis-Pussy.
Tog tåget hem till Ystad vid 10-tiden, gick in på videomix och handlade ostbollar, som jag senare upptäckte att jag inte alls var sugen på. Väl hemma gick jag nästan och lade mig direkt, skit trött. Dock helt ensam i sängen vilket var lite mindre kul!
I lördags bar det av till Solgård där love var och jobbade. Solade lite, åt god mat, lite eurovision och sen nanna.
Dagen efter blev det Ystad teater och Studio Danzas show. Skit bra show, nog den bästa ever hittills faktiskt! Och min syster är ju grym, så det var riktigt roligt att se! Lite tråkigt att man själv inte kunde vara med detta året, men men. Kommer ju fler tillfälle!

Låttips denna vecka:
* Kleerup feat. Titiyo - Longing for lullabies

Nu är det snart dags att dra sig till jobb. See ya´ll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0