Off...

Jag känner mig helt off idag. Efter helgens "bravader" med massa människor som verkligen har sugit musten ur mig, ser jag verkligen fram emot två dagars ledighet. Även om det känns som om jag skulle behöva en månad just nu. Känner mig slut i kroppen och i huvudet. Vill bara försvinna härifrån ett tag, vill ha Grekland nu!! Tycker jag har blivit duktig med att inte ta åt mig av en massa skit, men när man matas med det om och om igen, så blir man nog rätt naturligt trött på det. Jag gick in i denna jobbhelgen med en "positiv anda", men det kom jag inte så långt med tyvärr. Nej, när denna dagen är över ska jag ta ett stort (eller flera stora!) andetag och bara släppa det som varit, så att jag kan komma tillbaka på onsdag utvilad och med nya krafter.  

Längtar efter min love nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym :D

Vi har fått in ett tittarbrev från Ulla-mull i Slemhåla som skriver:

Min man vill ta hem en fikus, men jag känner mig inte mogen för det än.
O vad ska grannarna säga?!

Ja du Ulla-mull, låt du din man ta hem en fikus. För en sak är iallafall säker; Förökar sig, det gör dem inte!

2008-05-20 @ 23:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0