.

Nu är det snart dags att seriöst börja fundera på vad man ska köpa i julklapp till folk. Idag är det 41 dagar kvar till julafton! Inte för att man räknar alltså....

Aja nej. Man ska ta en dag i taget. Ta dagen som den kommer. Idag är allra viktigast! Man ska inte stirra upp sig allt för mycket över framtiden. Så himla mycket kan hända på vägen. Och ibland kan man bli så uppe i sina tankar, funderingar och problem som ska komma att hända i framtiden, så att man glömmer bort den dagen man egentligen befinner sig i. Jag försöker tänka på detta själv. Men jag kommer på mig själv alldeles för många gånger att tex oroa mig för något som ska hända om 3 månader osv. Men sen kan man ju också längta jätte mycket till en sak som ska hända om 3 månader. Men man måste ändå ta vara på varenda dag. Försöka att inte skjuta upp för mycket. Dagarna går ju så himla fort.
Och man vill ju inte sitta när man är gammal och grå och tänka; "varför gjorde jag inte det?"  Vad nu det kan vara.

Dags att skynda till jobb nu.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0