Köpenhamn

Idag tog mommi och jag tåget till Fields i Köpenhamn.
Var jätte trevligt. Jag hittade ett par snygga stövlar, och 2 toppar.
Jag hittade också tusen fina saker i inredningsaffärerna!!! Men de köpte jag inte.... men gud så mycket fint där var!
Vi åt god mexikansk buffé och drack vin. Där var en väldigt sur servitör som nogrannt förklarade att vi var tvungna att betala ett pris för matbuffén och ett annat för salladsbuffén. Men i slutändan hade han ändå glömt att slå in salladsbuffén, så det blev billigare än vi väntat oss. Ha! Lika gott åt han ;-b

Nu är jag åter hemma i Ystad och försöker återigen att ladda ner låtar. Dock går det inte riktigt som jag tänkt mig. HM!!
Rinken kommer förbi en runda sen. Blir kanske ett besök till Soft. Vi får la se!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha, det roliga var att jag läste hela inlägget på göteborgska i huvudet (har umgåtts med gbgare hela dagen), och passade utmärkt med ett "vi får LA se" i slutet! Klokrent!:D

ps. Detta är en fylle kommenar :P

2008-11-09 @ 02:15:01
Postat av: Rebecka

Jaså?! Haha! Vad roligt :D

2008-11-09 @ 11:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0