Tja!

Då var jag tillbaka.
Har ju fått nytt schema. Jobbar en vecka morgon och ca tre veckor kväll i månaden. Blandade känslor. Man har liksom inte så mycket till liv de dagar man jobbar kväll. Visst kan man hinna fixa en del på förmiddagen, men det blir ändå inte samma sak. Jag känner mig tex inte överdrivet motiverad att gå och träna kl 10 på morgonen. Inga kompisar är fria på förmiddagen. Tack och lov att Peter ofta jobbar eftermiddag, annars hade vi inte träffats så mycket!
Jag vet inte, kanske är jag "bortskämd". Men sådant betyder jäkligt mycket för mig! Man måste ju ta hand om livet utanför jobbet också.
Men nej, nu ska jag inte klaga mer! Jag jobbar ju mer än vad jag gjort innan, och det är positivt. 

Var på tjejmiddag hos Malin i fredags. Var skit trevligt. Hon hade det (som vanligt) jätte fint och mysigt i sin lägenhet. Alltid roligt att komma hem till Malin :)
I lördags kom Andreas, Malin och Månz  hem till oss och åt middag. Peter gjorde supergod lammstek med klyftpotatis och efterrätt med frukt och vitchocklad i ugn med glass. -"Mmmmmmmm", tyckte alla!!!!!! :D 
Och i söndags träffade jag Amanda en stund, vi gick en runda i den vita skogen med hundarna. Mysigt.
Var en mycket najs helg!

Förra veckan köpte jag Pinks nya skiva Funhouse. (Observera: köpte :b) Jag kan faktiskt till viss dell hålla med recensenterna som skriver att det är en "skilsmässoskiva". Alla vet ju att hon nyss har skilt sig från sin man och det märker man ganska tydligt på en del låtar på skivan. Några har tex titlar som "Please don´t leave me", "It´s all your fault" och "I don´t believe you". Men sen finns där ju en del låtar i klassisk Pink-anda, som tex "So what" och "Bad influence". Och då känner vi direkt igen vår älskade Pink igen :) Inte för att jag klagar, jag gillar hela skivan skarpt! Men det märks ändå att hon är lite, ja jag vet inte, sårad kanske?!? 

Nej nu ska jag fortsätta lyssna och sen blir det jobb.

See ya!

"Lordy lordy lordy I can´t help it, I like to party, it´s genetic, it´s electrifying.
Wind me up and watch me go, where she stops nobody knows.
A good excuse to be a bad influence on you."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0