Måndag

Damn vad helgerna går snabbt nu för tiden! I och för sig går hela veckorna ganska snabbt nu...
Var på bio i lördags med Emma och Amanda och såg Mamma Mia. Underbar film! Rekommenderas starkt att se :)
Var lite extra roligt att de även filmade lite ifrån Skiathos där vi var i somras :D I love Greece... Efter den filmen vill man bara tillbaka igen!
Efter bion stack jag till Alex och vi åt tachos och kladdkaka och kollade på Stjärnor på is. Myspys!
Senare på kvällen ringde Piddår mig och jag stack med ut till Soft och Bara bar. Vi hade roligt, men vi insåg att vi nog skulle behöva dricka ett par liter till om vi skulle stå ut hela kvällen i techno-trance-dance dunket!! Börjar man bli gammal, eller har man bara börjat bli kräsen? Men det var kul ändå och jag kände att det blev en hellyckad dag :)

Blev en sväng till tattoo-mässan igår, alltid roligt. Hittade två väldigt nice t-shirts för en billig peng och en nytt nässmycke.
Dock blev det ingen tattoo för någon av oss. Lite sugen blev man ju såklart, men för min del får det vänta tills det klirrar lite bättre i kassan!!

Jag kom på att jag inte prövat mina t-shirts än, så det ska jag gå och göra nu!! Yeeii! Haha ;b

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0