Veckans...

Veckan är ju dock inte slut ännu, så listan kan komma att uppdateras...

Veckans bästa: Svårt att säga då veckan inte är slut ännu. Men vädret kanske...(?!) Och min Piddår som är så omtänksam och tar hand om mig :)

Veckans roligaste: Hmm, måste nog vara Ronnie sjungandes "vem är du vem är jag, levande charader....". Går alltid hem, haha :)

Veckans sämsta: Doktorer som bevisar att man är sjuk, men som ändå inte ger en någon medicin. -"Du har ju ändå inte varit sjuk så länge". -"Eh nej, bara lite över en månad nu! Men jag kan ju vänta en månad till!!!"  Man börjar ju vänja sig vid att inte orka göra så mycket nu för tiden. Man börjar vänja sig vid att känna sig sjuk varje dag på jobb. För det är ju inte så att man kan stanna hemma mer. No no. Feber eller inte, det är bara att ta sig dit. Underbart.

Veckans färger: Gul (som i snor) och röd (som i halsen). Haha, jag är rälig, jag vet!! :D

Veckans låt: Cardigans - Higher. Ni hör den i mitt förra inlägg!

Veckans film: Mamma Mia!

Veckans dilemma: What to do med min stackars trasiga bil? Nu finns där en som kanske vill köpa RBG! Bättre det än att sälja henne till skroten iaf :S Men måste ju först hitta en ny bil då.. Blocket nästa!

Veckans nyhet i lägenhet:
Tvättmaskin. Yeeii!

Veckans mest oförståeliga:
 Dubbelmoral. I detta fallet när någon tycker att när en människa är på ett visst sätt, så är det skit dåligt, hemskt och inte alls bra. Men när en helt annan människa är på exakt samma sätt, så är det bara jätte fint och fullkomligt underbart! What the ****?! Vad är skillnaden liksom??

Veckans fundering: Varför vill man smöra för besserwizzrar (eller hur det nu stavas..)? Särskilt om man inte får någonting ut av det och personen som man smörar för med största sannolikhet inte kommer att bry sig mer eller tycka mer om en för det. Och speciellt om man snackat massa skit om personen förut. Blir lite konstigt. Och visst, ibland i jobbet och så måste man smöra för folk som man egentligen inte tycker så mycket om (otrevliga kunder och gäster osv.). Men jag syftar mer på en privat nivå. Men visst, det finns undantag även där, men de pallar jag inte ens inte skriva nu, så nu tänker jag droppa hela den här grejen och borde förmodligen ta bort allt eftersom det bara är förvirrande... :-S

Dagens sanning: Jag är yr. Måste lägga mig. Nu. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Va? Ta illa upp med vad?! Nu hänger jag inte med:/

2008-10-17 @ 15:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0