Hej

Vet att jag har varit seg med att uppdatera bloggen på senaste. Men jag har liksom inte känt mig särskilt motiverad. Och gör jag inte det så blir det mest blaha av det hela. Då blir jag irriterad på mig själv för att jag inte skriver något kul, intressant eller smart, så då kan det lika gärna vara. Det var precis så jag kunde känna när jag för ett antal år sedan hade framtidsmål att bli författare. Men har jag inte inspirationen eller känner mig motiverad så kommer det inga ord. Det blir bara tvärstopp. Så jag lade ner de där karriärtankarna. Skit bra med en författare som bara kan skriva när hon absolut känner för det... Aja, skit samma. Nu är det ju då meningen att jag ska berätta vad som har hänt det senaste tiden.
Kan väl säga som så här; Saltan var underbart, riktigt great. Åk dit vet ja! Det lär säkert bli fler gånger för oss. Vi hade riktigt roligt på Celtic baren med, kul att lillasyster hängde med. På jobbet har det varit en jäkla hysteri. CEMR-kongressen och hela flockar av tyskar, fransmän och italienare har invaderat stan. Stress och en del panik eftersom det inte fanns rum till alla gäster. Inte ett enda rum i hela stan. Inte ett enda rum i Kph, Lund eller Helsingborg. Lots of fun! Not... Är ledig i helgen vilket är very nice. Blir snart Skurup och lite sol i trädgården tänkte jag. Ikväll blir det lite partaj hos Guldstrand och Julia. Imorn fyller lilla kusinbarnet Julia år så jag ska följa med mamma och gratta.

Nej nu drar jag. Palla sitta framför datorn när det är såhär fint väder!

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0