Jag är glad att...

...jag snart ska börja på ett nytt jobb. Efter mötet igår kände jag verkligen att det ska bli skönt att komma till ett nytt ställe. Det lovas och sägs så mycket hit och dit, men sen händer ingenting. Jag förstår att det inte kan vara så lätt och att vara chef alltid. Men det är fel att först lovorda en sak, för att sedan ändra sig tvärt. Alltså ibland kan jag verkligen inte förstå. Och det kunde inte mina kollegor heller. Pust.

Något annat jag är glad över är att vi ska på visning på en bostadsrätt på måndag! Dock är det måånga fler än vi som ska titta på den. Men ändå, det ska bli kul! Man ska ju inte hoppas för mycket, men ibland kan jag inte hindra mig själv riktigt :) Nåja, en sak i taget, får titta på den först iaf!

Nej, nu kallar frulle, och i eftermiddag jobb..

See ya!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Vad trevligt, visste inte att ni letade nytt boende!

Vi ses på lördag, förresten kommer Peter också eller?

Kram

2009-08-27 @ 10:47:56
Postat av: Emelie Johansson

Heeej! Kul att ses igår vännen!!! Ni gick aldrig ut va? Hoppas inte! För det var DÖTT och inte jättekul. Hehe. Vi drog hem redan vid kvart i två!



När är det nu du börjar ditt nya jobb? Åh så spännande!! :):) Ha det fint Becks! Puss!!!!

2009-08-30 @ 10:16:57
URL: http://livetsfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0