Orka

Det har varit helt insane på jobbet i helgen. Oh my god alltså. Sjukt mycket, sjukt många människor som många av dem var sjukt stressade och otrevliga. Orkar knappt ens tänka på det. Nej, jag ska inte tänka på det. Spelar ingen roll nu i vilket fall. Det jag ska ha kvar i minnet från denna helg är dock det underbara och fina brudparet som lighted up my world! Så himla söta och otroligt tacksamma och trevliga! Tack och lov för människor som er! Det är sådana människor som gör att det känns roligt att ha det jobb man har. Kunde dock funnits lite fler som dem :)
Det har varit så mycket negativt på senaste. Känner att det håller på att suga musten ur mig emellanåt.
MEN, nu ska jag vara positiv. På torsdag ska jag på en andra intervju på stället som jag nämnde innan i ett inlägg!!
Nu är jag nervös igen. Om möjligt mer än förra gången!

Igår kom min Piddår hem en sväng från Furuboda. Det var jag så glad för! Vi gick till Soft och drack lite cider/öl och åt ryggbiff, gott :) Var jätte mysigt. Idag åkte han tillbaka igen och kommer hem "för gott" på tisdag. Jag vill ha tisdag idag!

Tillbaka till soffan. Eller kanske sängen. Skit trött är jag!

Ses!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jättebra! En andra intervju, då är du med! Det är nu du ska fråga vad de kommer att ge dig som gör att du ska välja dem :) Stort lycka till!

Kram

2009-08-03 @ 09:16:28
Postat av: Rebecka

Maria: Tack så mycket :) Ja precis! Jag har skrivit upp frågor som jag har till dem. Jag vill ju veta vad dem har att erbjuda mig också! Kram

2009-08-03 @ 10:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0