Renaissance hotel

I can not believe it! Jag fick jobbet på 5-stjärniga Renaissance hotel i Malmö!!!
De ringde mig igår, endast ett par timmar efter att jag varit på min andra intervju hos dem.
Jag kan nog fortfarande inte riktigt fatta det. Dock har jag drömt om det hela natten!
Det är ett sprillans nytt hotell, som kommer att slå upp dörrarna den 1 november. Min första dag kommer att bli den 1 oktober. Då kommer det vara massa förberedelser inför öppningen, upplärning av bokningssystem osv.
Is this happening to me?! Försöker att tänka igenom intervjun. Jag var rakt av bara mig själv. Inget överdrivet eller påklistrat. Bara rätt och slätt mig själv. Vet att det finns många som sätter upp en fasad när de går på intervjuer och låtsas att de är något man inte är. Men hur kul är det sen när man väl börjar jobba och kanske inte kan utföra sitt jobb så bra som man "påstått". Jag vill verkligen inte ta mig vatten över huvudet. Men så blir man ju ändå nervös: Hur kommer jag att klara detta?! Det är såklart en utmaning, men det känns kul! Och det känns skönt att intervjun gick som den gick. De såg mig för den jag är, och det nappade de tydligen på. My god my god my god!!!

Nu har jag semester i 12 dagar, så himla sköööönt! Ska verkligen fösöka att koppla av och låta allt sjunka in.
Fast det får vänta några dagar, imorgon är det ju poolparty på Solgård :) Ska bli roligt!

Ha en skön helg everyone!

Kommentarer
Postat av: Cicci

WIIIIIIIiiiii! FAN VAD KUL! GRATTIS!!!!!

Gick in på din blogg för jag skulle skriva till dig men så såg jag detta, fan vad glad jag är för din skull! Vart ligger hotellet?

Får du "fast" jobb direkt då eller? Så jäkla skönt det måste kännas, bara kunna vända de andra ryggen. Glöm nu inte det du sa, att du skulle säga precis alla fel de har när du kommer in på mötet med ditt nuvarande jobb! ;-P



Jo nu till mitt "ärende", skulle höra om ni båda kommer på festen?! (Du har väl fått inbjudningen?)



Kram

2009-08-07 @ 23:42:50
Postat av: Maria

Underbart! Dessa "headhunters" letar upp de bästa tänkbara personerna som ska hantera deras kunder.....och det är du!!!! Grattis! Vi är SÅ glada för din skull och stolta till bristningsgränsen :)

2009-08-09 @ 21:00:03
Postat av: Rebecka

Maria & Cicci: Tack så himla mycket!!! :)

2009-08-10 @ 10:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0