30/12

Har haft en helt underbart härlig ledighet hittills. Den 23:e firade jag och Peter jul tillsammans, då vi var på skilda håll på julafton. Vi hade en jätte mysig dag och kväll, åt god mat, öppnade julklappar och såg på film. Jag fick dessa skönheter (som ni kan se nedan) och ett jätte fint halsband, där berlocken (i form av en glob kan man väl säga) var klädd i Swarowski kristaller. Very nice! Får fixa en bild på det sen med :)
.
Julafton firade jag hemma i Skurup med familjen och en del av släkten. Vi blev sammanlagt 12 pers. Stämningen var dock lugn, så det var skönt. Fick massa fina klappar med ;) Mycket bra saker, som tex träningsskor, träningsbyxor och träningstopp. Fick också presentkort på Gina Tricot och HM, underkläder, parfym, lite kläder osv osv!! Jag känner mig bortskämd.

Lite bilder ifrån julafton :)
.
Den 25:e spenderade jag kvällen hos Alexandra och Wilmer, medans pågarna var och festade.
Den 26:e blev det dock lite mer fest för min och Alexs del. Förfest hos Nina och Johannes, och sedan tog jag, Alex, Johanna och Marie till Soft. Egentligen skulle vi till Öja, men vi bangade och stannade i stan. Tre av oss drog upp till Bara Bar, där det i princip var som vanligt. Dunka-dunka-technomusik och massa folk, mestadels
yngre. Men vi dansade och hade roligt ändå. Vi hamnade på bild också!
.
Idag var jag och klippte mig. Känns riktigt skönt! Resultat nedan :)
.

Det var allt för mig för denna gång!
Imorgon blir det nyårsfirande hemma hos Tobbe och Julia.
Berättar mer sen :)
.
Gott nytt år everyone!

Kommentarer
Postat av: Maria

God fortsättning på 2010!

Vilken fantastisk julhelg du har haft! Vi saknade dig naturligtvis:)

Snygg frisyr.

Kram

2010-01-02 @ 07:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0