Onsdag

Har precis ätit korv och mackaroner, det var länge sedan. Gott :)
Var på gymmet med Alex innan, kändes skönt. Försöker i alla fall att hålla mig till två gånger i veckan nu.
Men bara det kan vara svårt att hålla! Saknar dansen så himla mycket emellanåt. Har anmält mig till Dansakademien i Malmö till våren nu iaf. Ska bli riktigt roligt!
.
Idag var sista dagen med "In the beginning" - utbildningen. Det har varit tre krävande men intressanta dagar. Imorgon blir det att fortsätta med "complaint handling". Ja, nästan allting är på engelska. Räknade igår att vi är ca 15 personer av 40 som är födda i Sverige! Så det är väldigt blandat. Men det är roligt. En del kommer ifrån USA, några från Afrika, några från Peru och andra delar av Sydamerika, en del från mellanöstern och andra delar av Europa :)
.
.
Jag har lärt mig att vissa människor kan man helt enkelt inte tävla emot. Vissa går helt enkelt inte att slå. Vinnaren är given och förutbestämd och så är det bara, alltid.

Trevlig kväll och sånt!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Det finns inga vinnare, för i slutändan kommer vi alla dö ändå.

2009-12-12 @ 21:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0