Vinter!

Tror aldrig att jag har sett så mycket snö i Ystad. Nej, det har helt enkelt inte hänt innan! Igår pulsade jag och Peter genom snön upp till macken för att köpa en skyffel för att försöka skotta ut bilen. Det lyckades efter ett litet tag och Peter fick ut sin bil så vi kunde åka och handla. Heeelt sjukt mycket snö! Ångrar att jag inte tog med mig kameran ut igår och fottade det. Nu ser det dock ut som om det har töat lite, fast termometern står fortfarande på minusgrader så det kan nog inte stämma. Ikväll ska vi försöka att gräva ut min bil, som såg ut som en iglo igår! Stackars lilla "HOO"! :)
.
Det var jätte trevligt på "öppet hus" i fredags. Roligt att få visa sin arbetsplats. Och det verkade bli uppskattat :)
Alla anställda fick vars en champagneflaska i julpresent av cheferna. Snällt av dem! Nu är jag ledig fram till det 3 januari. Såå skönt! Här ska det njutas! Kommer att bli många, långa och hektiska dagar när vi börjar igen. Så jag tror att vi alla behöver dessa dagarna att ladda upp batterierna :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0