hej

Haha, och jag "skröt" i förra inlägget om att "en helgdag kan man ju klara av att jobba". Det är dock inte lika roligt när man legat och mått illa hela natten... Jag lade mig dock i tid, men vaknade en del gånger på natten pga magen, så är ändå obeskrivligt trött. Var på håret att jag ringde och sjukanmälde mig. Men sen får man ju samvetskval och panik eftersom jag jobbar ensam, och då måste man ringa och väcka någon annan stackare som är ledig. Så det är bara att bita ihop. Peter hade också kännt sig konstig. Kanske något vi ätit, ingen aning.

Igår var det dop för kusinbarnet Elliot (vad blir det till mig egentligen, nästkusin kanske??). Naa, han är så söt!
Fottade honom med mobilen så ska försöka lägga upp en bild senare. Efteråt bjöds det på mat och fika i en lokal som dem hyrt, eftersom Elliots pappa har en freakin´stor familj (flock). Var typ 60 pers!! Det var jätte trevligt :)

Nej, nu får folket börja checka ut någongång!!!

Ha de´!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0