Lördag = jobb

Jepps. Så är det. Trött och sliten är man ju som vanligt om mornarna. Är ensam på jobb idag och väldigt mycket som ska fixas och ordnas innan den nya kullen checkar in. Men får sån tur var hjälp av de söta städerskorna med mycket :)

Förra fredagen var jag och sis och åt och drack gott på Elysée efter jobb. Så himla gott, as always. Särskilt banansåsen. Right sis?! ;) Sen blev det en cider på O´learys. Var super trevligt!
På lördagen åkte jag och Peter med mamma och pappa upp till Höör för att fira min moster som fyllde år.
Träffade lilla söta tjockisen Elliott. Underbaraste dubbelhakan ever!! :D Hoppas att han kunde ha militärbyxorna som vi köpt till honom :) Det var jätte trevligt att träffa dem alla.

Nej, back to work! Skriver mer nästa gång. Bye!

Kommentarer
Postat av: Fellatio

I know sis.. Det så sant det du säger. Men ibland är man dum och ser allting negativt, fast man inte borde. Nu ska jag ta mig i kragen och tänka positivt! Love you <3

2009-01-25 @ 11:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0