Minne :)

Idag kom jag, utan särskild anledning tror jag, att tänka på ett trevligt minne från när jag var liten.
Jag kan väl ha varit ca 4 år, och pappa och jag skulle cykla till stadsparken i Skurup. Antingen cyklade jag själv på min lilla rosa cykel med stödhjul, eller så åkte jag bak på pappas ljusblåmetallic cykel med bockstyre (som jag tyckte var såå fräck!), det kommer jag inte riktigt ihåg. Men jag kommer ihåg att han hade en hållare för vattenflaskor på cykelramen (och den tyckte jag också var liiiide fräck :D ), och i den satte han en sockerdricka och så cyklade vi iväg.
Jag tyckte väldigt mycket om stadsparken. Där fanns en jätte rolig lekplats, den roligaste i hela Skurup, en tennisbana och massor med fina blommor och blomstrande träd om somrarna. Det var ingen stor park, men det var/är ändå en fin liten park. Jag och pappa satte oss på en bänk och delade sockerdrickan. Och där slutar mitt minne av den lilla trippen. Men jag kommer ihåg att jag tyckte att det var jätte mysigt :)
Jag börjar undra om jag någonsin kommer att besöka skurups lilla stadspark igen!?
Det hoppas jag. Någon gång i framtiden kanske :)

Ha de´!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0