Alone

Nu har min man lämnat mig ensam i 10 dagar för att vara lägerledare på Furuboda.
När han åkte i morse kände jag ett starkt behov av att boka upp mina lediga stunder. Vill inte sitta ensam! 
Jag kan tycka att det är rätt skönt att vara helt själv ibland, men nu känner jag mig bara sällskapssjuk och har invaderat en del av mina vänner med sms. Dock kommer jag att jobba typ varenda dag fram tills han kommer tillbaka igen. Så jag kommer nog inte ha så mycket tid att hinna känna mig ensam på. Bara när man kommer hem till, och vaknar i en tom säng... Nej, nu ska jag sluta putti-nutta mig själv!

Imorgon är det dop för gullungen Wilmer. Ska bli trevligt.

Dags att återgå till arbetet nu. Weeiii! (NOT)

Byebye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0