Tanke

Ibland är det intressant att se hur mycket människor kan anstränga sig för att så tyst som möjligt smyga sig in i andra människors liv. Som ett virus, som först bara verkar som en ofarlig, oskyldig förkyldning, som sedan nästlar sig fast och sedan när man minst anar det, exploderar till värsta influensan. Eller ja, typ så, om man nu ska försöka göra en liknelse... Oh ja, jag har sett det hända många gånger. Det är inte alltid de "fallen" som verkar vara de mest uppenbara, nej många gånger tvärt om. Det är de som man minst anar skulle göra något utanför de satta ramarna.

"Lyssna till ditt hjärta, det ljuger aldrig" som en författare skrev. Jag lyssnar väl kanske lite väl tydligt på mitt ibland.. Men kanske är det för att det så många gånger har haft rätt. Nästa varje gång.

Ajajaj, vad jag flummar.. Nu ska jag träna så jag kanske kan få vettet tillbaka.


Idag fyller mommi år, GRATTIS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0