Japp

Tycker så synd om min syster som har fått åka in och ut från sjukhuset förra veckan och legat där hela helgen :(
Tack och lov är hon hemma nu igen och det verkar vara på bättringvägen. Nu måste det bara funka helt enkelt!

Tiden på jobbet går långsamt såhär dags om kvällarna en vardag. Antalet gäster som bor varje dag har minskat nu pga att alla affärsresenärer är på semester. Men nu är sommarresenärerna här! Och det innebär något helt annat. Mycket mer frågor exempelvis. Men det är rätt kul.

Lille Edwin som jobbar i baren, en feminin vietnames, kommenterar alltid samma sak om mig när jag har utsläppt hår:
"Ååhh så fin håååår (han glömmer t:et på "fint"), Jessica Simpson!!" Han är så rolig :D Dock kallade han mig Ashley idag istället för Jessica. Vet inte vad jag gjort annorlunda, haha! 

Vet inte vad jag ska skriva mer idag så det får va.

See ya´! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0