Smått o gott

Lite har ju hänt sedan jag uppdaterade sist. Mest jobb, men har ju försökt klämma in lite annat med :)



Jag och Peter såg på Mamma Mia en kväll, och för att komma "in the mood" så åt vi medelhavs mat till filmen.
Blir hungrig bara jag ser på bilden! Mmmm såå gott!!

   
Vi var på Kristianstad dagarna en kväll och kollade på Rockabilly bandet Fatboy. Cool gubbar! :D

   
Det var "tjejmiddag" på Solgård i onsdags. Mamma och lillasyster var också med. Det var trevligt :)
Jag & sis på första bilden. På andra: mamma, sis, Emma & Lina. Tredje bilden: Maria och lilla Ronja.

Igår blev det lite fest efter jobb. Blev t.o.m Bar á bar med Tobbe och Julia! Så idag är man ju litta sliten.
Jag sitter här och bloggar medans min man snickrar ihop en ikea-byrå. Han är så duktigt. Dags att joina nu känner jag!

See ya soon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0