Födelsedag

Ajajaj vad jag har varit dåligt på att uppdatera. Aja, here it goes :)

Den 16/6 blev jag då alltså 25 år gammal. Blev firad av mina söta arbetskamrater på jobb. Fick en jätte fin blombukett och lite smycken av tjejerna :) Jag ville ju bjuda eftersom jag fyllde år, så jag gick och köpte en jordgubbstårta till oss.

När jag kom hem visste jag inte riktigt vad som skulle hända. Peter kom hem vid 18 tiden och sa att vi skulle köra iväg någonstans. Vi började köra ut mot saltan och sandskogen, så jag trodde att han bara ville lura mig så att jag inte skulle veta vart vi skulle :D Så stannade vi vid Fritidsbaren. När vi kom in på restaurangen stod mamma, pappa, Felicia, farmor, farmor, Bibbi, Mimmi och Love där och sjöng för mig när jag kom in. Naaaaa så söta!! Jag blev så rörd :) Sen blev jag bjuden på god mat och vin. Fina presenter fick jag med! Fick bla min efterlängtade kamera av mamma och pappa! Yeeiii! Gissa om jag springer och fottar som en galning nu ;-b (Så nu kan jag äntligen börja uppdatera bloggen med lite bilder med!!). Av Felicia fick jag bla en jätte fin sommarklänning och av Peter fick jag min fina vit- och guldiga "plast"klocka som jag tittat på så många gånger, och en superfin kuvertvärska. Bilder kommer :)
Det var en riktigt trevlig och mysig kväll. Var så glad att "alla" var där, det hade jag inte väntat mig. Kunde inte blivit bättre :)

Den 19/6 var det ju då midsommar och det firade vi med Malin som fyllde 30 år samma dag.
Där blev det dock en hel massa bilder, så dem kommer i nästa inlägg :)

Har förresten semester nu i lite mer än en vecka, sköööönt. Här ska det njutas av det fina vädret!!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0