Midsommarafton

Midsommarafton firade vi med Malin, som fyllde 30 samma dag, på Ågården i Skivarp. Det bjöds på midsommarmat, jordgubbar och tårta, och en hel del boose såklart! ;-b Vi var väl ca 50 pers, och en del av dem lyckades jag föreviga :) Klick on the bilds för att förstora!!

   
Jag och födelsedagsgrisen.  Malin och hennes Tobbe.

  
On all three pics; Arbana (Banana), Burhan, jag och Piddår!
Var ju ett tag sedan jag träffade Banana, så det var kuuul!

  
Här var det kramkalas, men inget kalas utan PUSSkalas!

 
La Camilla und me. PEACE!!

    
Malins storasyrror. Undrar vad det är Marita ser där på golvet egentligen...haha!!
Vad Peter och Stina höll på med?! Ahhh, need no explanation!! Riktigt kul såg det ut iaf :D 


Somliga var klädda likadant ovanpå och under!


Vi hade riktigt roligt. Tack Malin :) Hoppas vi ses snart igen!

Kommentarer
Postat av: Stina Nyman

Hahaha ja jösses,,,,

2009-06-26 @ 18:43:35
URL: http://metrobloggen.se/eyescreamtattoo
Postat av: Månz

Finns det egeterligen någon nåttsådär normal bild på min bror på fyllan? ;D

2009-07-09 @ 09:36:32
URL: http://bedtimedesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0