...

Ibland blir jag så fruktansvärt trött på mig själv. Ibland känns det som om jag bara vill krypa ur mitt eget skinn och försvinna. Ibland har jag en så otrolig förmåga att säga fel saker vid fel tillfälle. Eller att inte säga något alls...
Ibland blir jag förvånad och otroligt besviken på mig själv över hur konstiga beslut jag kan ta. Särskilt de besluten som gör att jag själv mår dåligt efteråt. Och i vissa fall, kanske till och med andra.. Varför gör jag då detta? Varför lyssnar jag inte alltid till den inre rösten som säger vad jag egentligen känner och vill? Jag vet ju vad jag vill. Men varför är jag då så satans velig emellanåt?!?!? Det kan handla om små beslut, det kan handla om större beslut. Vad är det då jag är rädd för?? Det värsta är att jag inte kan komma på det. Jag tycker och känner att jag har växt mycket inuti de senaste åren. Men sen är det precis som om jag låter det där gamla jag:et falla tillbaka, tränga sig igenom då och då. Och jag vill verkligen inte det! 

Suck. Jag ber om ursäkt. Förlåt. Det är inte min mening.  

Kommentarer
Postat av: cicci

Ja det var skitkul!! Du gillar väl fortfarande thrillers och sånt? Måste vi göra om någon gång! Kommer speciellt ihåg bride of chucky, den såg vi väl i skolan sen åxå! Hur jobbar du nästa vecka? Tänkte om vi kunde träffas... vet inte om där är något café som har öppet längre än till kl 18:00 men vi kan ju se, annars får vi träffas och fika hemma! Kram

2009-03-25 @ 07:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0