För mycket tankar

För mycket tankar i mitt huvud nu. Förstår inte vad det är, men plötsligt har jag bara börjat tänka och oroa mig för en massa. Jag vet nog vad det i grundar sig i från början (j.o.b.b.e.t.), men det har i sin tur dragit igång en hel karusell av saker att grubbla över. Dock även sådant som inte har alls med den saken att göra. Jag har liksom inte kunnat slappna av på hela veckan. Det har hela tiden varit något som har tagit upp mina tankar. Många onödiga saker också, som jag i vanliga fall har lärt mig att helt enkelt bara sluta tänka på (eller till en viss del iaf...). För vissa saker är bara helt enkelt så freakin´ onödiga!
"Oron för att behöva lida är värre än själva lidandet".  Det är sant.
Jag tänker tex på saker som skulle kunna inträffa när jag blir äldre. Tänker mig olika senarion och liknande. Härom natten drömde jag en dröm om folk som jag inte ens känner som säger saker till mig som ex "-Denna sommaren kommer det att hända sådant som du har varit så orolig för flera somrar innan"....För att nämna några exempel.. Say what?!?! Guuuud vad jag hatar det!!! Att hålla på sådär har tagit upp en del år av mitt liv, och jag har liksom försökt lova mig själv att inte hålla på så längre. Jag hoppas att jag bara är inne i en tillfällig svacka. Paaaaallar iiiiiinteeeee meeeeeeer!!!!!!

Aja, idag är det i alla fall fredag. Och även om jag jobbar imorgon så har jag faktiskt ändå lite "fredagskänslor". Tänker unna mig att ha det.

Ha det fint everyone!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Usch jobbigt ju! Men bara det inte går till överdrift så det blir en "tvångstanke" hade en klasskamrat på ÖP som gick och var rädd för saker som kunde hända om hon gjorde en viss sak! Försök prata med någon om det så du släpper det ur ditt samvete!

Nu vet jag inte vad du har i lön, om den är JÄTTEBRA, men kolla lite jobb sidan om. Du behöver ju intestressa med att söka hundratals. Men tänkte på det vi snackade om, reception på ett företag, televäxel och sånt! det måste vara mindre oro och press! Bara ett förslag! Kram

2009-03-14 @ 08:57:59
URL: http://sweet-cicci.blogspot.com
Postat av: Cicci

Hoppas något bra dyker upp! ;-P



Det blev Soft istället, tur det kanske för vi var rätt trötta och då är det skönt att kunna slappna av lite mer! ÖG verkar vara lite för fint för att sitta o "hänga"... men god mat blev det ändå!

Kram

2009-03-15 @ 01:44:40
URL: http://sweet-cicci.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0