Melodifestivalen och volleyboll

Shit vad jag är mör i kroppen idag! Mina armar värker och är helt blåröda. Så går det när volleybollsproffset Rebecka är i farten (hrm hrm!)!! Spelade med receptionen och några andra inhoppare på Bellevuistadion igår. Jag fasade lite inför detta då jag alltid hade ångest när vi skulle spela i skolan. Var aldrig grym på det om man säger så. Men det gick hyfsat bra ändå tyckte jag, haha! Peter hängde också med, men eftersom han har skadat knäet kunde han inte vara med och spela tyvärr. Efteråt åkte vi två och Sandra och Johanna och åt på en restaurang på möllan (tror den hette restaurang Möllan till och med). Jätte god entrecoté!! Att rekommendera!

I lördags jobbade jag förmiddag, sen mötte mamma upp mig på hotellet och vi åkte till Skurup. Hälsade på Rickard i hans lägenhet. Hade ju inte sett den ännu! Skit fin var den iaf. Helt nyrenoverad, nice. Blev lite fika där, sen kom pappa så jag, mamma och pappa gick över vägen till Effes och åt mat. Sen blev det åter hem till Rickard och där blev det Melodifestivalen. Emelie och Andreas var också där. Jag har inte sett ett enda delavsnitt (känner mig rätt stolt :) ), så hade inte så mycket koll på läget. Men vi hade trevligt iaf!  

Gotta go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0