Sjuk

Ja, jag kan nog inte komma ihåg när jag hade såhär ont i halsen sist.
Varje gång jag måste svälja håller jag nästan på att börja gråta så ont det gör. Och det betyder att jag typ inte har kunnat äta något på två dagar. Har fått tvinga i mig lite yoghurt och vatten för att inte svälta. Var hos vårdcentralen igår och tog ett halsprov, vilket kom tillbaka negativt. Men de sa ju som vanligt att jag skulle komma tillbaka om det inte blivit bättre på några dagar. Idag känns det om möjligt ännu värre. Nu har det typ börjat svullna inne i munnen också och det gör ont att bara öppna munnen. Dessutom har det börjar komma något äckligt var eller något också...Blä.... Känns inte helt normalt!! Ska gå till akuten imorgon om det inte känns bättre. Något får de fantamej göra nu!!!

Sjuk eller ej, så proppade jag i mig ibumetin och jag och Peter åkte till Old bones i Malmö för att disskutera våra kommande tattoos. Min kommer inte riktigt bli som jag tänkt mig från början, och den kommer bli mycket större än vad jag tänkt mig! Haha. Men det kommer bli svinbra. Dom vet ju vad dom snackar om, tatuerarna. På onsdag smäller det! Spääännandeeeee!!!!

Nu hasar jag mig till soffan. Hejsvej!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Oj, låter inte bra. Hur gick det, fick du ta dig till akuten igår?? Jävla läkare hatar att de alltid ska ignorera en.



Jasså fler tatueringar. Jag har funderat på det många gånger men vågar inte... Är så rädd att man kommer ångra sig! Vad och var blir det denna gången? Har du inte gjort hos stina här i ystad? Hon är GRYMT duktig!

Ja vi hörs angående filmtajm! Krya på dig!

KRAM

2009-03-29 @ 12:13:37
URL: http://sweet-cicci.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0