Lördag

Då var det lördag och jobb. Pust vad jag är trött idag, som vanligt! Vaknade 1000 gånger i natt och flera gånger trodde jag att jag hade försovit mig. Jag har inte gjort det en enda gång hittills. Men peppar peppar...


Var ledig igår så då var jag och hälsade på hos farmor och farfar. De är så kära :)

Farfar är så rolig, han bjöd in en parkarbetare som var utanför deras hus och klippte gräset. När farmor frågade om han hade träffat henne förr, så sa farfar något i stil med: "Nej, men man ska vara trevlig, det får man tillbaka sen. Så kanske de kommer göra extra fint utanför vårt hus". Men det roligast var nog hans kommentar: "-Man gör det man ska, och inte det man skulle!". Haha :D

På kvällen spelade Peter sin första match. Tyckte så synd om honom att han blivit så förkyld. Men det var roligt att se iaf :)
1-1 blev ställningen. Något FC Österlen inte var särskilt nöjda med. Men de förlorade iaf inte!

Imorgon är det dansuppträde på stapelbäddsparken i Malmö. Shit vad jag blir nervös när jag tänker på det! Särskilt eftersom jag bara varit med och gått igenom den ena dansen vid två tillfällen.. Aja, jag får se hur det känns på repetitionen. Annars blir det kanske att jag hoppar den och bara är med på sista halvan. Alltså typ 2 min... Haha! Vi får se.
Synd att inte lillasis kunde vara med, men hon far upp till Dalarna idag igen. Ses snart igen!

Back to work.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0