Valborgs firande

Aaooouch mitt huvud! Det blev ändå inte så himla hårt på valborgsfirandet igår, men det spelar ju i och för sig ingen roll för mig. Mår dåligt dagen efter bara jag luktar på sprit! Jag, Peter och Andreas åkte till Lund till en kompis till dem som skulle ha fest. Var i en lokal mitt i bostadsområdet där dem bodde, riktigt nice. (Tänk om man hade haft en sådan lokal på sin gård, då hade man aldrig behövt oroa sig för att störa grannarna!). Vi grillade och satt och stekte i solen i brassestolarna, härligt. Har inte varit så mycket i Lund, så det var roligt att se något annat än vad man är van vid. Men som jag har hört folk berätta innan så var de flesta lunda-borna väldigt lugna och civilicerade. Det var mest dem (vi) från Ystad hållet och ännu lite längre bort, som höll låda :) Lundastudenterna försökte impa med sina utbildningar, 5 årig fysiklinje, osv. Haha! Ja hos mig hade de ju inte så mycket att komma med med sådant snack! :D Aja, trevligt hade vi iaf och det blev rätt mycket folk till sist. Idag vaknade vi upp i Lund och fick frukostbuffé av värdparet. Inte fel alls!!
Nu sitter jag på jobb och glor med min skallebank och ögon som är trötta och sticker. Bull! Hoppas att det inte händer något oväntat idag. Det orkar jag inte med!

En huvudpilla kallar. Hoppas alla hade en nice Valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0