Då var det onsdag igen

Och en vecka sedan jag skrev sist. Mycket att göra på jobbet och dagarna springer snabbt förbi.
Känns som om man inte hinner med mycket annat än jobb just nu. Men det är väl jag som inte riktigt har vant mig vid att jobba måndag-fredag ännu. Det är underbart att vara ledig varje helg! Men samtidigt är jag van vid att exempelvis kunna gå upp och tvätta och städa innan jag åker till jobb, om jag jobbar eftermiddag. Men allt sådant får liksom komma i andra hand nu. Man får ta igen allt på helgen istället. MEN, sådant är livet och jag klagar inte :)
.
I lördags var vi på "gala" i Tomelilla som FC Österlen anordnat. Det bjöds på kallskuret och så blev det lite diplomutdelning. Alla var finklädda och på gott humör. Var super trevligt.
.
På lördag ska jag, Alexandra och Anna till Malmö och se New Moon, yeeiii!!! Jag längtar :D :D
.
Nu måste jag gå och lägga mig så, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0