New Moon

Jag, Alexandra och Anna träffades igår hemma i Annas, Fredriks och lille Maltes nybyggda hus. Förutom att få en guidad tur genom det stora, super fina huset, drack vi lite mousserande och sedan tog vi av till Malmö. Vi hade bokat in oss på Elysée, som blivit en favorit genom åren. Det blev så klart fondue. Ååhh alltid lika gott :) I just love banansåsen! Vid kl 21.15 var det dags för Royal och New Moon. Då vi alla tre läst böckerna var vi jätte förväntansfulla. Många filmer blir inte alls som böckerna och man kan ofta bli besviken. MEN detta var INTE någon besvikelse! Filmen följde boken otroligt bra. Därför visste man ju också ungefär vad som skulle hända när och så, men det var ändå spännande. Kommer definitivt att köpa filmen när den kommer.
Vi har redan planerat in att vi ska se film nr 3, Eclipse, tillsammans när den kommer på bio i juni. Längtar redan :)
Har ni sett Twilight och gillade den, ska ni definitivt se New Moon. Det krävs dock att man har sett ettan, om man ska hänga med i tvåan.
.
Idag har det varit en lugn dag. Ja för mig iaf, Peter har varit och tränat fotboll. Så duktigt! Bjöd hit mamma, pappa och småttingarna på fika i eftermiddags. Var trevligt, det var länge sedan de var här.
Peter och jag har precis sett på Brüno och ätit pizza. Senare blir det Startrek och chips :)
.

Kommentarer
Postat av: Emelie Johansson

SKOJA INTE!! FANTASTISKT BRA!!!!!!! Jag är kär i Jacob Black :D

2009-11-26 @ 21:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0